We hebben diverse faciliteiten voor mensen met een beperking. Hieronder leest u daar meer over.

Ringleiding

In de hele kerkzaal hebben we ringleiding, zodat de dienst ook met een gehoorapparaat overal goed te volgen is. Zet uw gehoorapparaat hiervoor op de T-stand.

Mindervaliden

We vinden het belangrijk om een toegankelijke kerk te zijn. Rolstoelen mogen in verband met veiligheid niet in de gangpaden van de kerkzaal staan. Als u de koster vraagt om een plek, zoekt hij graag een geschikte plaats voor u. In de gang naast de keuken is het invalidentoilet.

Beamer

Tijdens de diensten worden de Bijbelteksten en de liederen op de muur geprojecteerd. We gebruiken de beamer ook voor diverse mededelingen en korte presentaties, bijvoorbeeld over de bestemming van een collecte of het aankondigen van activiteiten.